Home » boom » בגדי ים לנשים 2022

בגדי ים לנשים 2022

חורף הוא זמן של קרמבו, קפה חם ושמיכת קרבול אל מול הטלוויזיה והגשם ששוטף מידי פעם. אבל מלבד הקור שמביא עימו החורף, זה הוא גם זמן טוב לקניית בגד ים חדש. סגנונות בגדי הים רק הולכים והופכים למגוונים בשנים האחרונות, במיוחד בגדי הים עבור נשים שיכולות להנות בכל שנה ממגוון עצום ומיוחד של בגדי ים שונים. אבל סיום השנה האזרחית הקרבה ובאה, זה הוא גם זמן מעולה להכיר את החידושים השונים שתביא איתה השנה החדשה. לכן יצאנו לחיפוש אחר בגדי הים הבאים לשנת 2022, החל מאלו המגיעים עם אביזרים שונים ועד לבגדי הים המלאים. המאמר נכתב בסיוע https://almarieswim.com/he/

בגדי ים מעוטרים

מבין שלל העיצובים שעומדים לשטוף את שוק בגדי הים, מגיעים סגנון חדש ישן שיכול להחמיא כמעט לכל אחת ואחת. הראשון הוא בגד הים מבית CUPSHE שמעוצב עם תחתון מעוצב בסגנון רשת וצורות פרחים סרוגים גבוהה עד אל כיוון הטבור, חזיית סטרפלס בעלת קשירה וכתפיות בדמות צמידים בצידי הידיים.
יש לציין כי בגד הים הזה מגיע בדמות סריגה ומעניק מראה מרענן אל תוך הקיץ שיגיע אלינו בקרוב ועלותו נעה בין 37-42 דולרים. אחריו מגיע בקיני משובץ גם הוא מבית CUPSHE, בגד הים הזה מגיע עם הדפסים בצבע כחול וסרט תואם לצוואר שהופך את הביקיני להופעה שלמה ומרתקת. עלותו של הביקיני נעה בין 22-28 דולרים.

בגדי ים מלאים ומתחדשים

סגנונות בגדי הים לא רק הופכים למגוונים אלא גם משתנים בין במראה בסיסי ובין אם במראה המהודר וה"פאנסי". אחד מבגדי הים שנחשבים ל"בייסיק" אבל מביא גם לא מעט סטייל ונוחות במוצר אחד הוא דגם SH3.RO מבית חברת אדידס, בגד הים הזה הינו בגד ים שלם המגיע בכמה צבעים ומעוצב כך שהגב חשוף מאחור עם שני פסים שסוגרים באזור הצלעות. מחירו של בגד הים נע בין 107-120 שקלים.
בגד ים נוסף שמגיע מבית האופנה "טומי הילפינגר" מגיע בעיצוב בייחודי ועם צבע צהוב נועז, עם פס שחור ושם החברה מתנוסס מעל, בחלק העליון של חלקו התחתון של הביקיני ולהפך. מחירו של בגד הים היפיפייה נעה בין 450-360 שקלים.