Home » boom » השקעות נדל"ן בלייפציג

השקעות נדל"ן בלייפציג

ישראלים רבים למדו מזמן כי תחום ההשקעות רק הולך וגדל, ויחד עם האפשרויות הבלתי נגמרות מגיע איתו גם כן התאבון הבריא. אבל בעשור האחרון עוד למדנו כי השקעות נדל"ן בחול הפכו להיות הדבר החם הבא, כאשר ישראלים רבים מצאו את עצמם משקיעים החל מאדמות במערב ארצות הברית ועד לאיים עלומי שם שבין האיים בקפריסין. אך הרשו לנו להפתיע אתכם ולגלות לכם שדווקא במקומות ה"מרכזיים" וה"חזקים" כמו מדינת גרמניה תוכלו למצוא את הנכס הבא שלכם להשקעה, ולא הוא אינו ממוקם בברלין או בהמבורג אלא בעיר לייפציג שהינה העיר השלישית בגרמניה. אז רגע לפני שאתם קופצים אל ההשקעה הבאה שלכם, הרשו לנו להכיר לכם את לייפציג שצוברת שם לא רק בגלל קבוצת הכדורגל שלה.

כל הנתונים לקראת השקעות נדל"ן בלייפציג

לייפציג נחשבת לעיר השלישית בגודלה כמו שציינו אך הנתון הזה אינו מסתכם רק בכך מכיוון שהעיר עודנה ממשיכה לגדול ובקצב מעולה, כאשר משרד האוכלוסין הגרמני טוען כי קצב גידול האזרחים בעיר עולה על כעשרה אחוזים לשנה! הנתון הזה יכול ללמד אותנו כי הביקוש אחר נכסים בעיר רק הולך וגדל, כאשר ביקוש הדירות בלייפציג עלה בשנים האחרונות אל מעל לעשרה אחוזים. יחד עם כל אלו לייפציג איינה נעלמת גם מהשחקניות הגדולות בשוק ההשקעות, כאשר תוכלו למצוא בעיר לא מעט השקעות בינלאומיות כדוגמת "אמזון", מפעל של "פורשה" המנצחים על נתוני אבטלה נמוכים ובעיקר מסמנים לנו את לייפציג כעיר מעולה להשקעה.

לא רק השקעה

לייפציג אמנם נהנת מעלייה קלה בתחום ההשקעות כאשר היא מזמינה אליה משקיעים מלא מעט תחומים, אך יחד עם זאת היא גם נחשבת לעיר של בילויים ובשנה ממוצעת פוקדים אותה מעל למיליון תיירים מרחבי העולם. חלק מאזורי הבילוי שבעיר תוכלו למצוא מסעדות בעלות כוכב משלן, אזורים שלמים של אומנות וגלריות מטריפות לצד שכונות פסטורליות ואקדמיות המושכות לא מעט סטודנטים ומרצים מכל רחבי גרמניה.
כל אלו מעמידים את העיר כבשורה משמחת עבור משקיעים חדשים וותיקים כאחד, כאשר מחירי הדירות עדיין נעים בין מחירים של 1800 יורו למטר מרובע ועד ל4000 יורו למטר.