Home » boom » ניתוח אף – צעד אחד צעד

ניתוח אף – צעד אחד צעד

ניתוח אף הוא הליך חיצוני שמבוצע לרוב על מטופל ומחייב אותו להישאר להשגחה למשך הלילה. כמטופלת את תקבלי לרוב הרדמה מקומית או כללית – הרדמה כללית תגרום לך לישון כל הניתוח ואילו הרדמה מקומית תגרום לך לחוסר הרגשה באזור האף כך שתישארי רגועה וללא יכולת להרגיש את הכאב. במהלך הניתוח, המנתח יצור חתכים בנחיריים ובמקרים קשים יותר, המנתח יגרום לחתכים גם בבסיס האף. לאחר מכן הוא יבנה מחדש את תצורת האף הרצויה, את העצמות הפנימות והסחוס במטרה להביא לצורה שהוסכם עליה מלכתחילה. ניתוח אף מחיר: המחיר ישתנה בהתאם למדינה/למנתח/לתנאים/לדרישות ועוד.

לאחר הניתוח כנראה שתצטרכי ללכת עם מכשיר שיקבע את האף למשך שבוע וסביר להניח שתסבלי מנפיחות וכאב מסביב לעיניים למשך שלושה ימים ובמקרים בעיתיים עד לשבועיים. סביר להניח שרק את והמנתח תשימו לב לנפיחויות שישארו לך לאחר הניתוח. נפיחויות אלו עלולות להישאר עד לשישה חודשים לאחר הניתוח. הצורה הסופית של האף תתייצב רק לאחר ההחלמה הסופית. בכך למעשה יסתיים תהליך שיתחיל מפגישת ייעוץ ראשונית אצל המנתח ותכנון משותף אל המראה הרצוי לאחר מעבר על ההיסטוריה הרפואית והנקודות הכואבות עבורך במראה שלך. חשוב לציין כי לא מדובר רק בתיכנון הנראות של האף החדש אלא הבנה כיצד הוא משתלב בפורפורציה בכללות מבנה הפנים הייחודי שלך.

חשוב מאוד לבחור מנתח עם ניסיון שאת מרגישה בנוח איתו ושיוכל לסייע לך לעבור את התהליך שלרוב מלווה בחששות רבים והיעדר ידע מבוסס ניסיון. עם זאת מדובר בהליך די שכיח שעברו מיליוני אנשים ברחבי העולם כך שאינך לבד. בשנת 2017 נותחו כמעט מאתיים עשרים אלף נשים וגברים ומדובר בניתוח הפלסטי השלישי בפופולריות שלו. שמונים ושבעה אחוזים מהמנותחים היו נשים ושלושה עשר אחוזים גברים. ארבעה עשר אחוזים מהם היו בין גילאי שלוש עשרה לתשע עשרה, שלושים ואחד אחוזים בין גילאי עשרים לעשרים ותשע, עשרים וארבעה אחוזים בין גילאי שלושים לשולשים ותשעה, עשרים ואחד אחוזים בין גילאי ארבעים לחמישים וארבע ועשרה אחוזים מעל גיל חמישים וחמש מה שמראה שאין גיל מאוחר מדי שבו נשים בעיקר אך גם גברים רוצים להיראות טוב יותר ולשדרג את מראה הפנים שלהם. נתונים דומים אפשר לראות בניתוחי מתיחת בטן.