Home » boom » כלי מטבח מקצועיים למטבח ביתי

כלי מטבח מקצועיים למטבח ביתי

בשנים האחרונות המטבחים של רובנו, הולכים ודומים יותר למטבחים מקצועיים כמו של השפיים המקצועיים שאנו רואים מידי ערב בטלוויזיה. בין אם בעיצוב נגיש ביותר של המטבח אך בעיקר דרך כלי מטבח מקצועיים למטבח הביתי, המצליחים להתאפיין החל מכלים מסורתיים בעיצובים מחודשים ועד לכלים המשמשים הלכה למעשה מטבחים מקצועיים ברחבי העולם. אבל רגע לפני שאנו מבצעים מהפך במבטח שלנו, מומלץ שנכיר את הכלים המובילים שיהיו בראש הרשימה שלנו, שיוכלו לשדרג כל ארוחה מהקטנה ביותר ועד לארוחה בת עשרות משתתפים.

משדרגים בלחיצה

הסלט עבור רבים מאיתנו הוא ערך עליון חשוב ואפילו מקודש, כזה המקבל מקום בכל ארוחה שתהיה במהלך היום. ובהכנה של סלטים אלו ישנם לא מעט טריקים שנוכל לחסוך ולהפוך את הירקות שלנו לנקיים יותר, אחד מהם הוא ללא ספק הוא מיבש החסה עם מנגנון סיבוב ומשיכה. מרבית הדגמים לגאג'דט המעולה הזה בעלות מיכל של בין 3.5 עד 5 ליטרים כאשר גובה העלות נע בין 78-120 שקלים. ואם סיימנו לקצוץ את הירקות אז גם את התיבול של הסלט נוכל לעשות בקלות, על ידי ספריי המשלב שני מכלים ייעודים לשמירה על ארומת השמן והחומץ ושניהם ניתנים להתזה בקלות. הכלי המעולה לתיבול יחסוך לנו לא רק את לכלוך השמן והחומץ בסביבת המבטח או שולחן האוכל, אלא גם יגיע במחיר עלות מצחיק הנע בין 75-87 שקלים.

המסורתיים והטכנולוגיים

בשנים האחרונות המטבח האסייתי כמו עוד מטבחים מרחבי העולם הגיחו אל המטבח שלנו, אחד מהם הוא ללא ספק מחבת הווק שבשנים האחרונות גם מיוצר תחת חומרי נון סטייק מעולים. גודלם של המחבתות נע בין 30-32 ס"מ ועלותם נעה בין 270-450, ואם נשאר בטעמים המסורתיים גם האוכל הצפון אפריקאי מככב בשנים האחרונות ואחת העדויות לכך אלו סירי הטאנג'ין שניתן לרכוש במגוון צורות וחומרי בסיס. החל מציפוי אימייל ועד לחומרי גלם מסורתיים אחרים, כאשר מחירם נע בין 580-1,100 שקלים. והכוכב הטכנולוגי החדש הוא ללא ספק המבשל החכם מבית נינג'ה, המאפשר אפייה, טיגון, פשטידות ועוד מגוון סוגי בישול אחרים. את אחת ההמצאות הבישול של העשור ניתן לרכוש בעלות שבין 1,600-1,800.